برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در گرگان
کد خبر: 4130328
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در گرگان

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «بوستان شور زندگی» با ارائه برنامه‌های قرآنی و شاد برای خانواده‌ها در گرگان خبر داد.

نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان بوستان شور زندگی در گرگان

حسن دیلم، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن بهار قرآن ماه مبارک رمضان، از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «بوستان شور زندگی» با ارائه برنامه‌های قرآنی ویژه خانواده‌ها در گرگان خبر داد.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان‌اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: این نمایشگاه از تاریخ 9 الی ۱۵ فروردین ماه در سالن نمایشگاهی تالارفخرالدین اسعدگرگانی با حضور تشکل‌ها و موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

دیلم همچنین به برنامه‌های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برپایی مسابقه، جنگ قرآنی، کبوترانه، مشاوره، عبور از مسیر رستگاری، پویش ستاره‌های زمین، باغ آیات و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

وی گفت: نمایشگاه از ساعت 20 تا 23 شب دایر بوده و اهدای ده‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی نیز برای اهدا به شرکت کنندگان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha