توزیع 35000 بسته معیشتی میان نیازمندان کازرون
کد خبر: 4128915
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

توزیع 35000 بسته معیشتی میان نیازمندان کازرون

فرمانده سپاه کازرون از توزیع 35 هزار بسته معیشتی طی سال جاری میان نیازمندان این شهرستان با کمک خیران و بسیجیان خبر داد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون، توزیع بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 27 اسفندماه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه میان نیازمندان این شهرستان گفت: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان 3 هزار و 200 بسته معیشتی و 21 سری جهیزیه به خانواده‌ها و نوعروسان کم برخوردار شهرستان کازرون اهدا شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون 35 هزار بسته معیشتی و170سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان کازرون اهدا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در مرحله آخر در سال جاری که امروز برگزار شد، 21 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کازرون شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشوئی، سری قابلمه و چینی، پتو، اتو و قاشق چنگال توسط دو نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد اهدء شد.

توکل اظهار کرد: در سال جاری در مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون 9 واحد مسکونی جهت خانواده های نیازمند در شهرستان کازورن و بخش مرکزی، بخش خشت و کنارتخته و بخش گره و بالاده تکمیل و به خانوادههای کم برخوردار تحویل داده شد.

وی همچنین از مشارکت خیرین در برنامه بسیج سازندگی این ناحیه خبر داد و گفت: با مشارکت خیرین در شهرستان کازرون و خصوصا نوذری، وزیر اسبق نفت و دیگر خیرین و بزرگان شهرستان کازرون که امسال بیش از 2 هزار بسته پوشاک شامل کیف و کفش، 3 هزار و 500 بسته نوشت‌افزار و هزاران بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان تقسیم شده است.

انتهای پیام
captcha