۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند نهاوند توزیع شد
کد خبر: 4128802
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند نهاوند توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: در راستای اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم»، 400 بسته معیشتی در آستانه عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند نهاوند توزیع شد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدانحجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم به نیت سلامتی امام عصر(عج) از ابتدای امسال به صورت رسمی در استان در حال اجراست، اظهار کرد: در این زمینه دوازدهم هر ماه این طرح در بخش‌های مختلف در سطح ادارات اوقاف و امور خیریه استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر این طرح بیشتر در حوزه درمانی و کمک به بیماران نیازمند در راستای اجرای نیت واقف انجام شده است، افزود: در همدان و دیگر شهرستان‌ها نیز این طرح در بخش‌های دیگر از جمله توزیع بسته‌های معیشتی انجام شده است.

زین‌العابدینی گفت: این ماه طرح ملی «قرار دوازدهم» به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان(عج) در قالب توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی مدیریت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی و یگان شهید سلیمانی در نهاوند انجام شد.

وی بیان کرد: این بسته‌ها شامل اقلام خوراکی برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، رب و سوپ آماده به‌مناسبت عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان توزیع شد که در سال آینده نیز این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha