رونمایی از کتاب دستاوردهای استان خراسان جنوبی
کد خبر: 4128575
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

رونمایی از کتاب دستاوردهای استان خراسان جنوبی

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی از رونمایی از کتاب دستاوردهای استان در ۴۴ سال عمر انقلاب طی سال آینده خبر داد.

محمود مقامی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومیبه گزارش ایکنا به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی؛ محمود مقامی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی، امروز ۲۵ اسفندماه در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اردیبهشت ماه سال آینده از کتاب دستاوردهای استان در ۴۴ سال عمر انقلاب، رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به تأکید استاندار قبل از دهه فجر امسال، موضوع جمع آوری دستاوردهای ۴۴ ساله نظام در استان در دستور کار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

مقامی تصریح کرد: با اهتمام مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، این کتاب ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده رونمایی خواهد شد. 

مشاور استاندار در امور روابط عمومی به تشریح اقدامات روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در سال جاری پرداخت و ضمن تشکر از اهتمامی که در این زمینه رقم خورده، گفت: این اهتمام و جدیت به واسطه نگاه راهبردی استاندار و تأکیدی که در جلسات مختلف و به ویژه شورای اداری به جایگاه روابط عمومی داشتند، صورت گرفته است. 

مقامی، تبیین اهداف دولت از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را یکی از موضوعات خواند که در راستای اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گرفت. 

وی با اشاره به تلاش روابط عمومی‌ها در معرفی پروژه‌ها و برنامه‌های هفته دولت، اظهار کرد: در جریان اغتشاشات که لازم بود از هر فرصتی برای روشنگری استفاده شود، روابط عمومی دستگاه‌ها با تمام توان پای کار آمدند. 

به گفته وی؛ راهنمایی‌های استاندار در اقدامات روابط عمومی‌های دستگاه‌ها برای مناسبت های ۱۳ آبان و ۹ دی نیز نتایج بسیار ارزنده‌ای به همراه داشت. 

مشاور استاندار در امور روابط عمومی ادامه داد: انعکاس ناگفته های حاج قاسم سلیمانی و جریان مقاومت نیز از اقدامات ارزنده روابط عمومی‌ها در سال جاری بود.

مقامی به سفر آذرماه رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: شکوهی که در استقبال از رئیس جمهور رقم خورد و حماسه ای که مردم استان در این جریان خلق کردند، بخشی محصول هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌های روابط عمومی‌های دستگاه‌هاست که با انعکاس اقدامات مدیران، امید را در دل مردم زنده کردند؛ همراهی روابط عمومی‌ها برای پوشش برنامه‌های این سفر، قابل تقدیر است. 

مشاور استاندار در امور روابط عمومی از بحران افت قشار گاز نیز به عنوان یکی از معضلات استان در سال جاری نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها پای کار آمدند و از همه ظرفیت ها برای اقناع افکار عمومی در این بحران استفاده کردند تا اینکه کار به خوبی مدیریت و ختم به خیر شد.

مقامی از برگزاری انتخابات مجمع روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سال آینده نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha