آزادی 56 زندانی غیرعمد سمنانی از زندان
کد خبر: 4128502
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

آزادی 56 زندانی غیرعمد سمنانی از زندان

مدیر کل دادگستری استان سمنان، گفت: در ایام ولادت امام زمان(عج) و روزهای پایان سال جاری با همراهی خیران، زمینه آزادی ۵۶ زندانی غیرعمد استان فراهم شد.

ارسالی// آزادی 56 زندانی غیرعمد سمنانی از زندان

به گزارش ایکنا از سمنان، به  نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد جعفر عبدالهی، مدیر کل این اداره، امروز، 25 اسفند، با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و با کمک خیران ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: در همین ایام ۳۶۳ زندانی نیز از مرخصی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه از آنجا که پالایش ضابطه‌مند زندان‌های استان در حال انجام است، وضعیت زندانیان به صورت مشخص احصا می‌شود، افزود: اعطای ارفاقات قضائی، مرخصی، کمک برای آزادی مشمول گروهی از زندانیان استان می‌شود.

مدیر کل دادگستری استان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ارفاقات قانونی و کمک خیران ستاد دیه استان سمنان سبب آزادی ۵۶ زندانی در ایام نیمه شعبان شد که دو میلیارد تومان بدهی داشتند، اظهار کرد: میزان بدهی این افراد از سوی خیران و ستاد دیه پرداخت شد.

عبدالهی با بیان اینکه با مساعدت مالی خیران نیک‌اندیش خانواده‌های زندانیان نیازمند استان نیز علاوه بر اطعام مهدوی در جشن میلاد قائم آل محمد (عج)، سبد کالا و بسته‌های معیشتی دریافت کردند، افزود: پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ارزش این بسته‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha