فراخوان نهایی ثبت‌نام ظرفیت‌های خالی حج خراسان رضوی
کد خبر: 4128428
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

فراخوان نهایی ثبت‌نام ظرفیت‌های خالی حج خراسان رضوی

مدیر روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از فراخوان نهایی از اولویت‌های یک و دو جهت ثبت‌نام در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های حج ۱۴۰۲ استان خبر داد.

حج تمتععباس خداشناس، مدیر روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: واجدین شرایط اولویت یک و دو ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع 1402 استان از امروز 24 اسفندماه تنها 48 ساعت فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در ظرفیت‌های باقیمانده کاروان‌های حج ثبت‌نام نمایند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام شدگان در کاروان‌های حج ۱۳۹۹ که به‌دلیل محدودیت‌های سنی ناشی از بیماری کرونا در سال قبل اعزام نشدند، می‌بایست ظرف 48 ساعت آینده ثبت‌نام خود را در کاروان‌های 1402 استان قطعی نمایند و در صورت قطعی نکردن از اولویت تشرف خارج خواهند شد.

خداشناس تصریح کرد: اولویت یک و دو که جزء واجدین شرایط ثبت‌نام در کاروان‌های حج استان هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرواسیون و یا دفاتر زیارتی استان، نسبت به انتخاب کاروان اقدام نمایند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: بدیهی است در صورت عدم مراجعه اولویت یک(ثبت نامی‌ها در کاروان‌های سال 99) و اولویت دوم (دارندگان اسناد تا پایان سال 1385) جهت ثبت‌نام در کاروان‌های حج استان، برای دعوت از اولویت‌های بعدی به‌ترتیب تاریخ جهت تکمیل ظرفیت‌های باقیمانده تصمیم‌گیری و حج و زیارت استان هیچ تعهدی برای اعزام اولویت‌های فراخوان شده یک و دو نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha