از توزیع 6500 بسته معیشتی تا ساخت 150 مسکن محرومان در شیراز
کد خبر: 4127717
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

از توزیع 6500 بسته معیشتی تا ساخت 150 مسکن محرومان در شیراز

رزمایش کمک مؤمنانه مهدوی به منظور توزیع توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی ۵۰ سری جهیزیه و مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز توسط سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز اجرا شد.

آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی، حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی ۵۰ سری جهیزیه و مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز توسط سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با عنوان رزمایش کمک‌ مؤمنانه مهدوی امروز، 21 اسفندماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در این مراسم گفت: شیوع کرونا تهدیدی بود که با همت بلند بسیجیان، مردم و خیران تبدیل به فرصت خدمت‌رسانی به مردم شد.

وی افزود:‌ راه‌‌اندازی نهضت کمک‌های مؤمنانه به توصیه رهبر معظم انقلاب در زمان شیوع کرونا در کشور شکل گرفت و طی دو سال گذشته به‌مناسبت‌های مختلف شاهد دستگیری نیازمندان توسط بسیجیان بوده‌ایم.

علیپور اظهار کرد:‌ امروز آخرین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه تحت عنوان کمک‌های مهدوی است که در آن 6 هزار و 500 بسته معیشتی که توسط خیران تهیه شده است، میان نیازمندان توزیع شده و 39 زندانی جرائم غیرعمد نیز با همت خیران قبل از تحویل سال نو از زندان آزاد می‌شوند.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز ادامه داد: در سال جاری بیش از 200 سری جهیزیه میان زوج‌ها توسط این ناحیه از سپاه توزیع شده است که از این تعداد 50 سری جهیزیه به صورت رایگان توسط سپاه میان زوج‌های جوان توزیع شده و مابقی توسط خیران تأمین شده است.

وی همچنین از مرمت یا ساخت 150 منزل محرومان به همت گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه در طول سال جاری خبر داد و گفت: نفس برگزاری این رزمایش‌ها عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب که مبنای قرآنی داشته است، می‌باشد.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز بیان کرد: امسال به دلیل اغتشاشات در نیمه دوم سال جاری فرصت برگزاری رزمایش این چنینی نداشتیم اما محرومان را فراموش نکردیم و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های مادی را انجام داده‌ایم به عنوان مثال در شب یلدا 4 هزار و 600 بسته یلدایی را میان نیازمندان توزیع کردیم.

انتهای پیام
captcha