۳۳۰ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» توزیع شد
کد خبر: 4127563
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
در آستانه اشرفیه

۳۳۰ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در نیمه شعبان و با کمک هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان آستانه اشرفیه در راستای طرح «قرار دوازدهم» تعداد ۳۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان تهیه و به جامعه هدف تقدیم شد.

قرار دوازدهم

حجت‌الاسلام عباس خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اجرای طرح «قرار دوازدهم» در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم به‌نام و یاد امام زمان(عج) برای دستگیری از افراد کم‌بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.

وی افزود: خیرین و واقفین خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحت عنوان «مهدی یاوران» به هیئت امنا بقاع متبرکه شاخص تحویل دهند تا در قالب این طرح و به‌نام حضرت مهدی(عج)، به دست نیازمندان برسد.

رئیس اوقاف آستانه اشرفیه بیان کرد: در نیمه شعبان و با کمک هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان آستانه اشرفیه در راستای این طرح تعداد 330 بسته معیشتی به ارزش 165 میلیون تومان تهیه و به جامعه هدف تقدیم شد. این سبدها شامل ماکارونی، حبوبات، رب، روغن، کنسروجات و نمک و قند و شکر و چای و مایع ظرفشویی است که بین نیازمندان و مستمندان شناسایی شده با حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha