توزیع ۱۷ هزار سبد کالا بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4127551
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

توزیع ۱۷ هزار سبد کالا بین نیازمندان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان بین نیازمندان همزمان با سال نو خبر داد.

ارسالی// توزیع 17000 سبد کالا بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل این نهاد، عصر روز گذشته، 20 اسفند با بیان اینکه همزمان با آغاز سال نو در استان طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه برگزار می‌شود، گفت: قرار است در این مرحله با کمک خیران و نیکوکاران و مراکز نیکوکاری در استان، بسته‌های معیشتی توزیع شود.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار سبد کالا برای سالجاری در حال جمع‌آوری و توزیع است که  در این راستا نیازمندان و جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد، این بسته‌ها را در آستانه سال نو دریافت خواهند کرد.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه سبدهای معیشتی به ارزش یک میلیون تومان خواهد بود، یادآور شد: در این بسته‌ها ارزاق مورد نیاز خانوار مانند ماکارونی، برنج، حبوبات، بسته‌های پروتئینی گردآوری شده تا بخشی از نیاز خانوار تأمین شود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان هم بسته‌های معیشتی در طرح مواسات با همان تعداد توزیع خواهد شد افزود: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با کمک به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در این طرح سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha