کرسی تلاوت قرآن در خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4127536
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

کرسی تلاوت قرآن در خان‌ببین برگزار شد

سیصدو هشتاد و دومین کرسی تلاوت قرآن یادبود شهدا با حضور امام جمعه خان‌ببین و فعالان قرآنی شامگاه امروز، ۲۰ اسفندماه در مصلی امام خمینی شهرخان‌ببین برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، سیصدو هشتاد و دومین کرسی تلاوت قرآن یادبود شهدا با حضور امام جمعه خان‌ببین و فعالان قرآنی شامگاه امروز، ۲۰ اسفندماه در مصلی امام خمینی شهر خان‌ببین برگزار شد.

امام جمعه خان‌ببین در این مراسم معنوی با تأکید بر نقش حیاتی قرآن در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی بیان کرد: ما هر چه در زندگی داریم، از قرآن کریم است و این کتاب آسمانی در انتخاب‌های مهم زندگی می‌تواند کمک‌کننده و راهنما باشد و می‌تواند بهترین راه‌ها را پیش روی انسان‌ها قرار دهد.

حجت‌الاسلام بیات با تأکید بر بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در زندگی زناشویی اظهار کرد: باید زیر سایه قرآن ساده‌زیستی و توکل بر خداوند متعال را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا این کتاب نورانی ما را در زندگی مشترک به آرامش و آسایش برساند و زندگی سرشار از محبت شود.

امام‌جمعه خان‌ببین بیان کرد: زن و شوهر علاوه بر اینکه خود باید در طول زندگی روزمره توجه به قرآن را سرلوحه امور قرار دهند، باید فرزندانشان را نیز بر توجه به قرآن، حفظ آیات و خواندن آن ترغیب کنند.

حجت‌الاسلام بیات گفت: همچنین خانواده‌ها باید فرزندان را به حضور در کلاس‌های آموزش قرآن و شرکت در مسابقات قرآنی تشویق کنند.

همچنین در این مراسم معنوی امیرحسین فلاح و حسین مصطفی زاده به تلاوت چند از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای پیام
captcha