اعزام ۱۳۰۰ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4126307
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

اعزام ۱۳۰۰ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از اعزام یک هزار و ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های استان اردبیل به اردوی راهیان نور در سال جاری خبر داد.

اردوی راهیان نوربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علمداری‌فرد، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، ۱۴ اسفندماه، در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل با اشاره به اعزام یک هزار و ۳۰۰ دانشجو از استان اردبیل به اردوی راهیان نور در سال جاری، اظهار کرد: امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۷۰۰ دانشجوی دختر و روز چهارشنبه هفدهم اسفندماه نیز ۶۰۰ پسر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

به گفته وی هیچ هزینه‌ای از دانشجویان در اردوی راهیان نور دریافت نمی‌شود به طوریکه سال گذشته نیز در مجموع ۳۵۰ دانشجو از استان اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام شده بود که این رقم امسال حدود چهار برابر افزایش یافته است.

علمداری فرد هدف از اجرای این اردوها را آشنایی با سبک زندگی شهدا اعلام کرد و گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت و اینکه شهدا با کمترین امکانات بر دشمنان تا بن دندان مسلح غلبه کردند و یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمنان در نیامد، از جمله مهمترین اهداف اردوی راهیان نور است.

به گفته وی تمامی شهدای دانشجوی کشور نخبه بودند و هدف از اردوی راهیان نور شناساندن آنها به جوانان و دانشجویان است تا با الگوگیری بهتر از این شهدا بتوانند راه درست در زندگی را انتخاب کنند.

یادآور می‌شود؛ ۲۰ اسفندماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای در راهیان نور، روز ملی راهیان نور نامگذاری شده‌ است.

انتهای پیام
captcha