۵۰ دانش آموز گلستانی در مرحله استانی مسابقات ملی استعدادهای درخشان شرکت کردند
کد خبر: 4126264
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

۵۰ دانش آموز گلستانی در مرحله استانی مسابقات ملی استعدادهای درخشان شرکت کردند

رئیس اداره استعدادهای درخشان گلستان گفت: ۵۰ دانش آموز گلستانی در مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات ملی استعدادهای در بخش آوایی و مفاهیم شرکت کردند.

اسماعیلی فر رئیس اداره استعدادهای درخشان گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حسینعلی اسماعیل فر، رئیس اداره استعدادهای درخشان گلستان در افتتاحیه بیست و هشتمین مسابقات ملی قرآن ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در مرحله استانی که امروز، ۱۴ اسفندماه در دارالقرآن کریم شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: کنگره ملی استعدادهای درخشان در مرحله شهرستانی انجام شده و امروز این مسابقات در مرحله استانی در بخش آوایی و مفاهیم با حضور ۵۰ دانش آموز گلستانی که ۲۰ دانش‌آموز پسر و ۳۰ دختر برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان گلستان هدف از برگزاری این مسابقات انس بیشتر دانش آموزان به قرآن برای رسیدن به درجات عالیه دانست و گفت: مدارس استعدادهای درخشان دارای ظرفیت زیادی است که در مرحله شهرستانی هر مدرسه بالای ۳۰ شرکت کننده به مسابقات معرفی کرده که نشان دهنده استقبال خوب دانش‌آموزان از این مسابقات است.

اسماعیلی فر با بیان اینکه برگزیدگان در مرحله استانی به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه می‌یابند، گفت: راهیافتگان بعد از شرکت در مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات به مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات ملی استعدادهای درخشان در اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی یزد شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام
captcha