خانواده «شهیدان قلندران» تکریم شدند
کد خبر: 4125615
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

خانواده «شهیدان قلندران» تکریم شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و هیئت همراه با هدف تکریم از خانواده شهدا با بازماندگان خانواده شهیدان قلندران دیدار کرد.

خانواده «شهیدان قلندران»  تکریم شدندبه گزارش ایکنا از قم، بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به‌همراه علی رحیمی، مدیر صندوق در استان قم و جمعی از همراهان با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا، با بازماندگان خانواده معظم شهیدان قلندران به نام‌های شهیده طاهره‌سادات میرباقری، مادر خانواده و شهیدان زهره، فهیمه، لیلا، محسن، مهدی و مجید قلندران، شش فرزند خانواده که در موشک‌باران رژیم بعثی صدام شهید شدند، دیدار کردند.

در این دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا را تحسین برانگیز دانست و گفت: دیدار ما با شما خانواده‌های معظم شهدا ادای دین به مقام والای آنها و تجدید روحیه برای ادامه فعالیت‌هاست و دیدار با خانواده شهدا موجب افتخار است.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار به پاس صبر و شکیبایی بازماندگان این شهیدان با اهدای لوحی یادبود و هدیه سفر به مشهد مقدس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha