طرح «گفتمان‌سازی جهادتبیین» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4125522
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

طرح «گفتمان‌سازی جهادتبیین» در آزادشهر برگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه و با همت نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر طرح «گفتمان‌سازی جهادتبیین» ویژه بانوان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر روز گذشته، ۱۰اسفندماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت اعیاد شعبانیه و با همت نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر طرح«گفتمان‌سازی جهادتبیین» ویژه بانوان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر روزگذشته، ۱۰اسفندماه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه تحقق نقش آفرینی عظیم تمدنی زنان را فراهم کرده است، گفت: جامعه امروز به شدت به محبت مادری نیاز دارد و نهضت پیشرفت بانوان باید به دنبال تقویت هویت مادرانه باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه جهادتبیین و احیای سنت‌های دینی را به عنوان دو اصل مهم در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و اتصال به نقطه ظهور معرفی کرد وگفت: نقش زنان از این رو در این عرصه حساس است که اگر یک مرد توجیه شود، یک نفر توجیه شده ولی اگر یک زن توجیه بشود در واقع یک خانواده و یک نسل توجیه شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: بنابراین زنان در جهادتبیین و حرکت به سمت باورهای درست و احیای سنت‌ها در این موضوع نقش تعیین کننده خواهند داشت.

حجت‌الاسلام طالبی سرمایه زنان را عفت و حیا دانست که سرمایه‌های دستگاه شیطان را به هم می‌ریزد، افزود: اصلی‌ترین راهبرد در مقابل جنگ روایت‌ها، احیای هویت خانواده ومحبت مادرانه است.

 

 

انتهای پیام
captcha