رئیس کل دادگستری کردستان از فرمانده سپاه استان تقدیر کرد
کد خبر: 4124417
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

رئیس کل دادگستری کردستان از فرمانده سپاه استان تقدیر کرد

رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار این روز را به سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه استان تبریک گفت و از خدمات وی تقدیر کرد.

تقدیر از فرمانده سپاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان با تبریک اعیاد سعید شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، این روز را به فرمانده سپاه استان و تمامی کارکنان شاغل در سپاه استان تبریک گفت و افزود: سپاه استان در راستای فرامین فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) به وظایف خود عمل کرده و به همین دلیل این نهاد مقدس با دشمنی و تحریم دشمنان نظام مواجه شده است.

وی به ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره و بیان کرد: ادب در مقابل امام زمان خویش و ولایتمداری این ستوده الهی از شاخص‌ترین ویژگی هاست که امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق عمل به این خصایص و ویژگی‌ها را عطا کند.

یادآور می‌شود؛ در پایان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان، استاندار کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظامی و انتظامی استان از زحمات و تلاش‌های فرمانده سپاه استان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha