پشتیبانی از ولایت و انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: 4124241
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

پشتیبانی از ولایت و انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه پشتیبانی از ولایت و حفاظت از انقلاب وظیفه‌ای همگانی در ایران اسلامی است، گفت: برای فرج امام زمان(ع) باید ویژگی‌های یاران امام زمان را بشناسیم و پایبند به اهداف آن باشیم.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، شب گذشته، 5 اسفندماه، در مراسم اعیاد شعبانیه که در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: دوست داشتن و گریه بر مصائب امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) منحصر به مسلمانان عالم نیست، بسیاری از غیرمسلمانان نیز بر ایشان عرض ادب و ابراز علاقه می‌کنند اما این مهم کافی نیست و این حب غیرعملیاتی است و باید برای ائمه(ع) در عمل کاری کرد.

وی با بیان اینکه در قیامت از ما پرسیده می‌شود که برای ولایت چه کردید و از این رو باید پشتیبان ولایت باشیم افزود: تردیدی نیست که گریه کردن و دوستی و محبت ائمه(ع)، اجر و پاداش بس بزرگ و بی‌شماری دارد که انسان چه‌بسا از توصیف و بیان حقیقت آن عاجز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: چه‌بسا افرادی در واقعه کربلا بودند که حب امام حسین(ع) را داشتند اما در عمل آن حضرت را تنها گذاشتند اما در تاریخ می‌بینیم یارانی همچون میثم تمار و حبیب ابن مظاهر در تمام جنگ‌ها در رکاب امام زمانشان شمشیر زدند و قیام کردند و نامشان در تاریخ ماندگار شد.

حقانی عنوان کرد: برای فرج امام زمان(ع) باید ویژگی‌های یاران امام زمان را بشناسیم و پایبند به اهداف آن باشیم و تلاش کنیم یاران بیشتری را به مجلس ائمه و امام زمان(ع) دعوت کنیم. در همین راستا دوستی با دوستان امام زمان(عج) و دشمنی با دشمنان ایشان باید ملاک عمل منتظران قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد». مهم‌ترین وظیفه ما این است که حافظ این انقلاب و پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم؛ البته در این ۴۴ سال ملت عزیز و شریف ایران ثابت کردند که روی پای خودشان ایستادند و تا آخرین قطره خون از انقلابشان و ولایت دفاع خواهند کرد. نمونه‌اش خانواده‌هایی هستند که در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، فرزندان خود را تقدیم ولایت و انقلاب کردند.

انتهای پیام
captcha