اعلام فراخوان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در لرستان
کد خبر: 4123947
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

اعلام فراخوان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در لرستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان لرستان خبر داد.

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان از آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از دوم اسفندماه در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه حافظان ۱۰ الی ۳۰ جزء قرآن کریم استان می‌توانند از طریق سایت telavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن اقدام کنند، افزود: متقاضیان تا ۱۶ اسفندماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

جعفرپور با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این آزمون قرآنی که در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، مدرک دپیلم تا دکترا اعطا خواهد شد، اضافه کرد: هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در لرستان خبر داد و اظهار کرد: در هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۴۰ نفر از استان لرستان در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha