جشن احسان و نیکوکاری در کوه‌چنار برگزار می‌شود
کد خبر: 4123879
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

جشن احسان و نیکوکاری در کوه‌چنار برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان کوه‌چنار از برگزاری جشن احسان و نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش و خیرین در آستانه فرا رسیدن عید نوروز در این شهرستان خبر داد.

سیدمحمود هاشمی، فرماندار شهرستان کوه‌چناربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، سیدمحمود هاشمی، فرماندار شهرستان کوه‌چنار امروز، 3 اسفندماه از هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان خبرداد و گفت: این جشن ۱۴ اسفندماه جاری همزمان با روز احسان و نیکوکاری و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند به‌ویژه دانش آموزان در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر شهرستان آمادگی دریافت کمک‌ها و نذرهای هم شهریان را دارند و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را به کمیته امداد در شهرستان  بسپارند تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم شهریان قرار گیرد.

هاشمی گفت: مردم نیکوکار شهرستان کوه‌چنار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #07148*8877* پرداخت و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره مجازی 6037997950025552  نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کنند.

فرماندار کوه‌چنار یادآورشد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار شهرستان کوه‌چنار با اهدای بیش از هفت میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری مشارکت کردند و پیش بینی می شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان این رقم افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر حدود چهار هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر در شهرستان کوه‌چنار زیر پوشش حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha