۵۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانی پرداخت شد
کد خبر: 4123520
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
از ابتدای امسال

۵۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پرداخت پنج هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان، امروز،به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، امروز، دوم اسفندماه در تشریح خدمات تسهیلاتی و توزیع بسته‌های معیشتی به مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۸۵۲ فقره جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد لرستان اهدا شده است.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال و در مناسبت‌های مذهبی و ملی اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت ۱۹۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به شناسایی ۴۸۰ نخبه تحت پوشش این نهاد در این استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۴ فقره لپ‌تاپ و گوشی همراه به این افراد اهدا شده است.

شیخ‌پور با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال پنج هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است، گفت: در همین مدت ۱۰ هزار و ۲۴۱ مورد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha