صفر شدن هزینه‌های درمان شایسته ملت ایران است
کد خبر: 4123379
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

صفر شدن هزینه‌های درمان شایسته ملت ایران است

امام‌جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان‌های دولتی رنج و غم هزینه‌های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته ملت ایران است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه‌های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.

دیدار امام‌جمعه اصفهان با مدیرکل تأمین اجتماعی استان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: امسال حقیقتا مردم ایران بسیار خوب در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و تیر خلاص را به اهداف شوم دشمنان انقلاب زدند، چراکه در اغتشاشات اخیر دشمن آخرین توهین‌ها، حربه‌ها و روش‌های خود علیه انقلاب اسلامی را به‌کار بست.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که ملت ایران میان نظام اسلامی و عملکرد برخی از افراد و مسئولان تفاوت قائل می‌شود، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، نواقص و ضعف‌ها، هیچ حکومتی در دنیا نزدیک‌تر از نظام جمهوری اسلامی ایران به حکومت انبیا و اولیای الهی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان کرد: امروز ممکن است عده‌ای بیان کنند که چرا عدالت اجتماعی در این کشور به‌طور کامل برقرار نیست و چرا نفت سر سفره مردم نیامده است، در حالی که از این موضوع غفلت کرده‌ایم که امروز لوله‌کشی گاز و آب تا دورترین نقاط استان و روستاها کشیده شده و راه‌های جاده‌ای کشور تا دورترین نقاط شکل گرفته و این جز برقراری عدالت اجتماعی نیست.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی، قدرت تولید برق کشور فقط هفت هزار مگاوات بود و امروز بالغ بر ۸۰ هزار مگاوات برق تولید می‌شود. در دوران دفاع مقدس، تمام سعی دشمنان این بود که ایران از کسی سلاح نخرد و امروز تمام سعی آنها این است که اجازه ندهند دیگران از ایران پهپاد و سلاح بخرند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ابراز کرد: اینکه آمریکایی‌ها از احتمال فروختن پهپاد ایرانی به روسیه برای جنگ اوکراین ترس و واهمه دارند، اگر جز پیشرفت نظام اسلامی نیست، پس چیست.

وی تأکید کرد: باید قدردان این انقلاب و نظام اسلامی بود. لذا، رسالت همه افراد و‌ مدیران این است که در هر عرصه‌ای می‌توانند، در مسیر جهاد تبیین قدم بردارند.

امام‌جمعه اصفهان افزود: امروز یکی از دستاوردهای انقلاب، اجرای طرح سلامت در کشور است. پیش از انقلاب اسلامی اغلب پزشکان حاضر در کشور، از پاکستان و‌ هند بودند و اصلا حرف و درد مردم را متوجه نمی‌شدند، ولی امروز پزشک به دیگر کشورها صادر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: معتقدم اگر همه امکانات و شرایط همچون ساخت بیمارستان‌های مجهز همراه با حداقل ساخت یک هتل در کنار آنها در کشور ایجاد می‌کردیم، بسیاری از کشورهای همسایه برای درمان و امور پزشکی خود به ایران مراجعه می‌کردند.

وی ادامه داد: ما باید با فعالیت‌های مجدانه و جهادگرانه، کمبودهای کشور را رفع کنیم و در راستای پیشرفت و‌ توسعه گام برداریم. ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان‌های دولتی رنج و غم هزینه‌های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته این ملت است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه‌های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.

در ابتدای این جلسه، مرتضی حاج‌کاظمی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان به تشریح و توضیح اقدامات و سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و از ایجاد صندوقی با حمایت دولت برای پرداخت ۹۵ درصد از هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم بیماران صعب‌العلاج به جز رنج بیماری، درد دیگری نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha