ارسال 140 اثر به دبیرخانه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی
کد خبر: 4122616
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

ارسال 140 اثر به دبیرخانه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری جلسه بررسی طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: بیش از ۱۴۰ طرح به دبیرخانه کاهش آسیب‌های اجتماعی استان ارسال شده است.

جلسه کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام غلامرضا پاپی‌الوار، معاون فرهنگی این مجموعه در جلسه کمیته استانی بررسی طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به اینکه فراخوان این طرح در دی ماه سال جاری اعلام شد، گفت: بیش از ۱۴۰ طرح به دبیرخانه برگزاری طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی ذیل تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور اجرا می‌شود، گفت: پس از پایان مهلت مقرر ارسال طرح‌ها، با تشکیل کارگروه‌های تخصصی بررسی طرح‌ها آغاز و پس از سه هفته کار کارشناسی طرح‌های برتر جهت بررسی و تصویب نهایی به کمیته استانی ارسال شد.

پاپی‌الوار با اشاره به کارکارشناسی ویژه در بررسی طرح‌ها با توجه به اولویت‌های اعلام شده است، افزود: کمیته استانی بررسی طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز پس از تبادل نظر و بررسی دقیق مطابق با دستورالعمل مربوطه ۷۵ طرح ارائه شده از سوی موسسات فرهنگی، هنری، قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سازمان‌های مردم نهاد از سراسر استان را به تصویب رساند. پس از تصویب طرح‌ها در کمیته استانی کار انعقاد تفاهم‌نامه مراکز مجری در آینده نزدیک انجام و طرح‌ها در اسفندماه وارد مرحله اجرا خواهند شد .

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه به اکثر آسیب‌های اجتماعی در این طرح پرداخته شده است گفت: موضوع خانواده، جوانی جمعیت و فرزن آوری به طور ویژه در این طرح دیده شده است. گروه‌های ارزیاب و مستندساز در طول اجرای طرح عملکرد مراکز مجری را ارزیابی خواهند کرد و در پایان از مجریان برتر با حضور مسئولان استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha