۶۴۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
کد خبر: 4121628
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

۶۴۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از اعزام ۶۴۰ دانش‌آموز بروجردی طی دو مرحله در قالب دو کاروان دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور خبر داد.

احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بروجرد، احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز، ۲۳ بهمن‌ماه در مراسم اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، گفت: برگزاری اردوی راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود که دانش‌آموزان از اجرای این برنامه بسیار استقبال کرده و در طول سال طی چند مرحله دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: تاکنون یک مرحله از دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند که در مرحله اول ۳۲۰ دانش‌آموز پسر اعزام شده و امروز در مرحله دوم نیز ۳۲۰ دانش‌آموز دختر بروجردی با همکاری آموزش و پرورش اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۶۴۰ دانش‌آموز از شهرستان بروجرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که سه روز در مناطق جنگی حضور دارند و از نزدیک می‌توانند مناطقی را که شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، هشت سال در برابر دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند را از نزدیک ببینند.

حسنوند در خاتمه گفت: روز اول، دانش‌آموزان در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور پیدا می‌کنند و روز بعد به شلمچه و در روز آخر نیز در جوار شهدای هویزه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha