آسمان زاهدان در شب پیروزی انقلاب نورافشانی می‌شود
کد خبر: 4121054
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

آسمان زاهدان در شب پیروزی انقلاب نورافشانی می‌شود

رئیس ستاد دهه‌ فجر سیستان و بلوچستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن و نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زاهدان و ویژه‌برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستانعباس صفدری، رئیس ستاد دهه‌فجر سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: آنچه بر پیشانی انقلاب نقش بسته، مبتنی بودن بر دین اسلام و قرآن بود و انقلاب اسلامی با پیروی از قرآن نه تنها جامعه ایران را بلکه جهان را به حرکت درآورد.

وی در رابطه با ویژه‌برنامه‌های شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ کرسی تلاوت قرآن مجید امشب 21 بهمن، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت‌علی(ع) زاهدان با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه‌ فجر سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: اجرای برنامه نورافشانی در شب عید انقلاب و اجرای سرودهای هموایی در میدان سربازان گمنام امام‌زمان(عج) شهر زاهدان با حضور پرشور مردم را از جمله دیگر برنامه‌های شامگاه 21 بهمن در شب پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به اجرای برنامه‌های ویژه 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب از جمله ساخت المان قرآنی و قرار دادن این المان در مسیر راهپیمایان در زاهدان اشاره کرد و افزود: این المان، در محکومیت اهانت به قرآن کریم ایجاد شده و مردم در روز راهپیمایی از زیر کلام‌الله‌مجید عبور خواهند کرد، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان طبق روال هرساله، برنامه‌های جانبی و متنوع فرهنگی و هنری از سوی گروهای مردم نهاد و برخی سازمان‌ها نیز اجرا می‌شود.

صفدری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجمع مردمی در شهرستان زاهدان ساعت ۹ صبح روز شنبه 22 بهمن در میدان آزادی خواهد بود و مسیر مراسم باشکوه روز پیروزی انقلاب اسلامی از میدان آزادی تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عیدانقلاب، حماسه‌حضور و عظمت ملی برشمرد و گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب خشم دشمنان و عامل اقتدار نظام است، مردم متدین، همیشه در صحنه و شهیدپرور سیستان و بلوچستان با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام خواهند کرد که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند.

انتهای پیام
captcha