میزبانی مساجد البرز از کرسی‌های تلاوت قرآن
کد خبر: 4120017
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

میزبانی مساجد البرز از کرسی‌های تلاوت قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی در مساجد استان در حال برگزاری است.

«کرسی‌های تلاوت قرآن»

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برخی از برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی استان در مساجد در حال برگزاری است.

این مسئول برپایی جشن‌های ایام‌الله دهه فجر در مؤسسات و خانه‌های قرآن را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که از سوی این اداره برنامه‌ریزی و در حال اجراست و افزود: در این بازه رمانی برگزاری مسابقات صوت و لحن، حفظ، اذان و تکبیر ویژه نوجوانان در مؤسسات قرآنی نیز تدارک دیده شده است.

ملازاده در ادامه به برپایی نشست‌های تبیینی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، نشست‌های تبیینی در مؤسسات قرآنی استان با هدف بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی 44 سال گذشته با استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآن نیز در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با اشاره به اینکه جشن‌های محلات در شهرستان‌های مختلف استان با محوریت مؤسسات قرآنی و اعزام راوی تبیین‌گر از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر است، بیان کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده قرآنیان استان و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی نیز در دستور کار این ایام است و تلاش شده تا برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر به‌صورت مردمی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha