برگزاری ۴۸ برنامه شاخص آموزش و پرورش گلستان در دهه فجر
کد خبر: 4117966
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

برگزاری ۴۸ برنامه شاخص آموزش و پرورش گلستان در دهه فجر

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری ۴۸ برنامه شاخص در دهه فجر با محوریت فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان گلستان خبر داد.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان که امروز، ۹ بهمن‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش در دهه فجر امسال برنامه‌های متفاوتی را در نظر گرفته و سعی داریم امسال ضمن آذین‌بندی فضای محیطی در بحث محتوایی هم برنامه‌هایی پیش‌بینی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه سه هزار مدرسه و حضور ۴۰۲ هزار دانش آموز در استان آماده برگزاری مراسم دهه فجر هستند، افزود: امسال دهه فجر باشکوهی در آموزش و پرورش خواهیم داشت و نشان می‌دهیم که دانش‌آموز و نسل امروز وفادار به آرمان‌های انقلاب و ولایت بوده و پای آرمان‌ها و دستاوردهای نظام خواهد ایستاد.

نظری با بیان اینکه ۴۸ برنامه شاخص در سطح مدارس استان در دهه فجر برگزار خواهد شد، گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان و شهرستان‌ها، حضور ۵ هزار نفری دانش آموزان در ۱۲ بهمن، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری گفتمان‌های انقلابی در ۶۶ مدرسه انقلاب استان، برگزاری مسابقات ورزشی، راه‌اندازی اتاق گفت‌وگو با اولیا در ۵۰ مدرسه منتخب و افتتاح سه پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در دهه فجر از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر آموزش و پرورش گلستان است.

وی، اجرای جشن تکلیف دانش آموزی با حضور ۳ هزار دانش‌آموز در هر شهرستان، اجرای مسابقات نقاشی همگانی، برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی، اجرای پویش خبرنگار انقلاب، راه‌اندازی رادیو مدرسه، اجرای سرود پاتوق در محلات، اجرای پویش «هیس طوری» مبارزه با استکبار، برگزاری نوای عاشقی، غبارروبی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران فرهنگی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر آموزش و پرورش گلستان برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین به برگزاری جشنواره سرود رضوی به میزبانی گلستان اشاره کرد وگفت: این جشنواره برای اولین بار در استان گلستان برگزار خواهد شد که از پوستر این جشنواره در دهه فجر رونمایی و دانش‌آموزان از سراسر کشور در این جشنواره حضور دارند که منتخبین در این جشنواره در اردیبهشت ماه گلستان شرکت خواهند کردند.

 

 

انتهای پیام
captcha