اعزام ۱۶ کاروان دانش‌آموزان کرمانی به اردوی راهیان ‌نور
کد خبر: 4116302
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

اعزام ۱۶ کاروان دانش‌آموزان کرمانی به اردوی راهیان ‌نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: دانش‌آموزان دختر استان کرمان در قالب ۱۰ کاروان در بهمن‌ماه جاری و دانش‌آموزان پسر در قالب ۶ کاروان در اسفندماه به مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق اعزام می‌شوند.

راهیان نور

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، سرهنگ عبدالرضا روزخوش، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان اظهار کرد: پس از دو سال وقفه در اعزام کاروان‌های راهیان نور به دلیل شیوع بیماری کرونا، دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر استان کرمان در قالب ۱۰ کاروان در بهمن ماه جاری و دانش‌آموزان پسر در قالب 6 کاروان در اسفندماه اعزام می‌شوند.

روزخوش بیان کرد: جمعیتی قریب به ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و اعزام نخستین گروه‌ها روز جمعه هفتم بهمن ماه از محل گلزار شهدای کرمان انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمان گفت: دانش‌آموزان پنج روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای دانش‌آموزانی که در این اردو شرکت نمی‌کنند، راهیان نور در بستر فضای مجازی و سامانه شاد پیش‌بینی شده، گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهات و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha