بیان دستاوردهای انقلاب شاخصه برنامه‌‌های دهه فجر مدارس باشد
کد خبر: 4116239
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

بیان دستاوردهای انقلاب شاخصه برنامه‌‌های دهه فجر مدارس باشد

استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر مدارس باید به آگاهی‌بخشی نسل جدید منتج شود، گفت: بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به دانش‌آموزان شاخصه برنامه‌های این دهه باشد.

بیان دستاوردهای انقلاب به دانش‌آموزان شاخصه برنامه‌های دهه فجر شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، اول بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در استانداری سمنان با بیان اینکه برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر سال جاری باید با محوریت دانش‌آموزان، اجرایی شود، گفت: با نسلی مواجه هستیم که انقلاب و امام راحل را درک نکرده و این وظیفه ما است که با بیان خاطرات آن دوران بتوانیم انقلاب را در اذهان دانش‌آموزان زنده نگه داریم.

به گفته وی؛ برنامه‌های دهه فجر مدارس استان سمنان باید بتواند نسل جدید را نسبت به موضوعات روز نیز آگاه کند که در این راستا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید حتماً بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی نیز گنجانده شود تا بتواند به نسل جدید و نوجوانان آگاهی لازم را در این خصوص ارائه دهد.

این مقام عالی استان به برگزاری اردوهای معرفتی راهیان نور برای دانش‌آموزان مدارس استان اشاره کرد و افزود: این اردوها به عنوان یکی از راه‌های تقویت روحیه جهادی دانش‌آموزان باید جدی گرفته شود و اجرای آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی افزود: اردوهای راهیان نور یکی از مواردی است که می‌تواند به شناخت بهتری نسبت به انقلاب و دوران دفاع مقدس و رشادت‌های صورت گرفته توسط دانش‌آموزان آن دوران برای به ثمر رسیدن و استمرار انقلاب اسلامی منتهی شود.

در این نشست ضمن قدردانی از شورای آموزش و پرورش شاهرود به عنوان شورای برتر، افتتاح اولین مدرسه مختص دانش‌آموزان اُتیسمی در سمنان نیز برای سال آینده به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha