تبیین دستاوردهای انقلاب موجب افزایش امید اجتماعی می‌شود
کد خبر: 4115664
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

تبیین دستاوردهای انقلاب موجب افزایش امید اجتماعی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، مصداق علنی و واقعی جهاد تبیین را در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 28 دی‌ماه در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر این استان که به میزبانی صدا و سیما برگزار شد، خواستار تبیین صحیح و دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود.

وی مصداق علنی و واقعی جهاد تبیین را در تبیین همین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه امنیتی دارد که دیگر کشورها ندارند.

رضایی تصریح کرد: مردم و جوانان امروز، جمهوری اسلامی را با آرمان‌ها و شعارهای روز اول انقلاب اسلامی مقایسه می‌کنند نه با رژیم پهلوی، زیرا دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی حتی از سوی دشمنان هم قابل کتمان و انکار نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: امروز قبل از اینکه گرانی و تحریم بر روی قشر جوان ما اثرگذار باشد، مباحث و سئوالات بی پاسخ که در ذهن آن‌ها ایجاد شده آن‌ها را به کف خیابان کشانده است.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان علیه کشورمان بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی محاکمه کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه اصحاب رسانه فارس در محورهای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره شده است، افزود: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره ابوذر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha