همایش «شکوه، اقتدار و اتحاد عشایر» در مهاباد برگزار شد
کد خبر: 4115637
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

همایش «شکوه، اقتدار و اتحاد عشایر» در مهاباد برگزار شد

همایش «شکوه، اقتدار و اتحاد عشایر» در مهاباد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی برگزار شد.

همایش «شکوه، اقتدار و اتحاد عشایر» در مهاباد برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز 28 دی در همایش «شکوه، اقتدار و اتحاد عشایر» که در تالار وحدت مهاباد با حضور آحاد مردم و سرعشیره‌های منطقه برگزار شد، ضمن نثار درود و فاتحه به ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای اخیر، گفت: خداوند را شاکر هستم، در سرزمینی حضور پیدا کرده‌ام، که یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان این ملت است.

وی با بیان اینکه، مردم آذربایجان غربی و مهاباد در طول هشت سال دفاع مقدس به طور کلی ۴۳ سال اخیر، همواره پشتیبان انقلاب بوده‌اند، گفت: مردم این خطه به معنای واقعی کلمه نمونه برجسته‌ای از وفاداری و دلبستگی به امت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه، نفس کشیدن در چنین سرزمینی را یک نعمت بزرگ می‌دانیم و آن را ارج می‌نهیم، ادامه داد: حضور حداکثری عشایر در این همایش خود گویای حضور پرشور آنها در هشت سال دفاع مقدس و همه دوران‌های افتخارآمیز انقلاب اسلامی است.

 سردار سلیمانی با بیان اینکه، در گذشته نیروی دفاعی ایران را عشایر رشیدمان در این مرز و بوم تشکیل می دادند، اضافه کرد: در تاریخ پرگهر ایران ثبت شده است، عشایر از سرزمین‌های مختلف در مواقع نیاز و زمانی که ایران با مخاطرات جدی روبه رو می‌شد، لشکر می‌آراستند و به کارزار و میدان نبرد می‌شتافتند، پس به وجود چنین مردم غیرتمندی به خودمان می‌بالیم.

 

وی گفت: عشایر دشمن را در تکه تکه کردن کشورمان ناکام گذاشته‌اند، که برای این ادعا سند نیز داریم، سند این مطلب تقدیم هزاران شهید در مقابله و مواجهه با توطئه تجزیه‌طلبی در آذربایجان غربی و کردستان است.

انتهای پیام
captcha