خاطرات و زندگی‎نامه شهدای لرستان منتشر می‌شود
کد خبر: 4113928
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
در فصلنامه «ویرادفاع»؛

خاطرات و زندگی‎نامه شهدای لرستان منتشر می‌شود

خاطرات رزمندگان، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا، داستان کوتاه، شعر، دلنوشته، یادداشت و مقاله با موضوعات دفاع مقدس و ادبیات پایداری در فصلنامه «ویرا دفاع» لرستان منتشر و چاپ می‌شود.

دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از لرستان، «ویرا دفاع» عنوان فصلنامه‌ای است که به تازگی موفق به دریافت مجوز شده و قرار است مباحث و موضوعات مرتبط با ادبیات پایداری استان لرستان در این فصلنامه منتشر شود.

در این فصلنامه که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان منتشر می‌شود، مطالب مرتبط با  دفاع مقدس لرستان مانند: خاطرات رزمندگان، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا، داستان کوتاه، شعر،  دلنوشته، یادداشت، مقاله چاپ می‌شود.

همچنین، معرفی کتب،  معرفی شاعران و نویسندگان و پژوهشگران، دستورالعمل جشنواره‌های هنری و ادبی از دیگر مطالب مندرج در فصلنامه دفاع ویرا  است و تصاویر و اخبار جلسات، کارگاه‌ها و اختتامیه جشنواره‌های دفاع مقدس و مقاومت نیز در این فصلنامه بومی درج خواهد شد.

اعضا هیئت تحریریه نشریه دفاع  ویرا، از اعضا کار گروه علمی ادبی دفاع مقدس، نویسندگان پژوهشگران و  شاعران دفاع مقدس هستند و بخشی از فصلنامه ویرا دفاع به درج خبرهای حوزه ایثار و شهادت سایر دستگاه‌ها و نهادهای استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha