برخورد قاطعانه با مصادیق علنی کشف حجاب در دستور کار است
کد خبر: 4113223
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

برخورد قاطعانه با مصادیق علنی کشف حجاب در دستور کار است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد با مصادیق علنی کشف حجاب به عنوان یک وظیفه شرعی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

عبدالله طباطبایی دادستان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، ۱۸ دی‌ماه، در جلسه کارگروه حفظ حجاب و عفاف در اردبیل اظهار کرد: برخورد با مصادیق علنی کشف حجاب به عنوان یک وظیفه شرعی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود چرا که برخی از این افراد از روی عمد و عالمانه ارزش‌های اخلاقی و دینی را زیرپا می‌گذارند.

وی بیان کرد: دشمنان با نشانه گرفتن قلب جامعه که همان نهاد خانواده و بانوان است به دنبال زیرپا گذاشتن ارزش‌های انسانی و متعالی است که در این زمینه با توجه به جرم بودن کار باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از مقوله مهم حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت‌تر است تا بتوانیم یاوه‌گویی‌های رسانه‌های غربی را جوابگو باشیم چرا که استکبار و دشمنان درصدد هستند تا آتش اغتشاشات جامعه را با کشف حجاب تندتر کنند که جامعه دینی و مدنی اجازه چنین تحرکات غیراسلامی را به هیچ فردی نخواهد داد.

طباطبایی اذعان کرد: به هم ریختن نظام خانواده موضوعی نیست که به سادگی با آن برخورد شود و با توجه به نقش زنان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در زمینه حجاب و عفاف باید همراه با حفظ شان و منزلت در جامعه باشد که در این زمینه مسئولان فرهنگی و دینی باید تمام توان و تلاش خود را در این زمینه به کارگیرند تا حوزه حجاب و عفاف در جامعه حفظ و نگهداری شود.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی جوانان برای ترویج و نهاده‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف اولویت اساسی است و در این زمینه باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده شود تا شاهد رفع مشکلات و رسیدن به وضعیت مطلوب فرهنگی، اجتماعی و دینی در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha