توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته‌ معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان غربی
کد خبر: 4113182
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته‌ معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان غربی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: یک هزار و ۴۱۶ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند این استان ‌توزیع شد که ارزش این بسته‌های حمایتی بیش از چهار میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال است.

بسته معیشتی

به گزارش ایکنا به نقل از از روابط عمومی اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش انجمن حمایت از زندانیان در ارائه خدمات به جامعه هدف، گفت: یک هزار و ۴۱۶ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند این استان ‌توزیع شد، ارزش این بسته‌های حمایتی بیش از چهار میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این مقدار بسته معیشتی در قالب طرح «خاتم سلیمانی» توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از طریق ۱۴ مرکز انجمن حمایت از زندانیان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی به نقش انجمن‌های حمایت از زندانیان آذربایجان‌غربی در آزادی ۸۰ مددجوی معسر جرایم غیرعمد توسط خیران اشاره کرد و ادامه داد: این انجمن‌ها نقش مهمی در این آزادی‌ها دارند.

وی در رابطه با آزادی ۱۲ مددجو در ماکو با کمک انجمن حمایت از زندانیان، گفت: برای آزاد سازی این افراد بیش از ۶ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال توسط خیرین هزینه شد.

فتحی همچنین از آزادی ۳۱ زندانی در خوی با مشارکت خیرین در قالب طرح «خاتم سلیمانی» خبر داد.

 

انتهای پیام
captcha