شهید سلیمانی در برخورد با دشمن دچار دوگانگی نشد
کد خبر: 4112573
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

شهید سلیمانی در برخورد با دشمن دچار دوگانگی نشد

امام جمعه یزدان‌آباد ولایتمداری را خصوصیت ویژه مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: او در ولایت ذوب شده بود و در برابر دشمنان دچار دوگانگی نشد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه بخش‌یزدان آباد، امروز، ۱۶ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: مبارزه با ابلیس از مهمترین نکاتی است که مؤمنان باید به آن توجه کنند که راه این مبارزه، پرهیز از گناه است. خداوند به انسان قوه عقل بخشیده و به صراحت هدف خلقت را مشخص کرده است. در آیات قرآن نیز برای عبور از خط قرمز‌ها به انسان تذکر داده شده است.

وی با اشاره به ناپایداری دنیا و عاقبت کسانی که بر چشم‌ها و گوش‌هایشان مهر زده‌اند تا راه درست را نبینند و نشنوند، افزود: آنها راه جهنم را در پیش گرفته‌اند و گمان می‌ کنند همیشه در دنیا می‌مانند.

امام جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم با اشاره به عشق و ارادت مردم به سردار سلیمانی و مکتب ایشان، گفت: سه سال از شهادت سردار می‌گذرد و در سالگرد شهادت ایشان از کشور‌های مختلفی حضور داشتند و این به معنای بیداری آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه دشمن از شهید سلیمانی هراس دارد و امروز خطر را بیشتر حس می‌کند، افزود: سیل عظیم جمعیت یعنی مردم پیرو مکتب شهید سلیمانی هستند. شهید سلیمانی نیز به دلیل اینکه خداترس و یا تقوا بود به این مقام رسید.

حجت‌الاسلام ایزدی ولایتمداری را خصوصیت ویژه مکتب سلیمانی دانست و افزود: او در ولایت ذوب شده بود و در برابر دشمنان دچار دوگانگی نشد. دست‌گیری از مظلومین و هزاران درس دیگر را باید از مکتب سردار سلیمانی بیاموزیم.

امام جمعه یزدان‌آباد با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(ع) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: احترام به خانواده شهدا را باید از مکتب سلیمانی بیاموزیم. او به مادرانی که به فرزندان شهیدشان پیوستند درود فرستاد و از مادرانی که هنوز در فراق فرزندشان صبوری می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha