فتنه‌های دشمن با هوشمندی مردم خنثی شد
کد خبر: 4112432
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

فتنه‌های دشمن با هوشمندی مردم خنثی شد

استاندار ایلام در نشست با جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان ایوان گفت: با هوشمندی مردم و تلاش‌های مدافعان امنیت فتنه‌های دشمن خنثی شد و دشمن در جریان اغتشاشات به اهداف خود نرسید.

دیدار استاندار ایلام با جمعی از مردم ایوانبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، ۱۵ دی‌ماه در جریان سفر به شهرستان ایوان در نشست با جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان با بیان اینکه مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند گفت: با هوشمندی مردم و تلاش‌های مدافعان امنیت و آسایش، فتنه‌های دشمن خنثی شد و دشمن و جبهه استکبار در جریان اغتشاشات به اهداف خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، گفت: هدف دولت سیزدهم ارتباط بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان است و در دولت سیزدهم بین دولت و مردم هیچ فاصله‌ای نیست چراکه یکی از مصادیق حکومت اسلامی شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان است.

استاندار ایلام با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و اختصاص اعتبارات برای ایوان، گفت: ۸۵۱ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در قالب ۱۴ طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است و همچنین از محل متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام نیز ۵۲ میلیارد تومان و ۳۲ میلیارد تومان نیزاز محل اعتبارات محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به ایوان اختصاص یافته است.

بهرام‌نیا با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بانوان عفیفه ایرانی را نماد و جلوه مردم سالاری دانستند که عفاف و حجاب آن‌ها در دنیا جلوه‌گری می‌کند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند بنا نیست اگر بانوی از کشور ما ضعیف الحجاب باشد، او را از دایره دین و نظام خارج بدانیم، بلکه این‌ها خواهران و مادران ما و مایه عزت برای کشور هستند.

بهرام‌نیا در بخش پایانی سخنان خود گفت: ۹۸ درصد ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند و از این حیث رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.

انتهای پیام
captcha