تشییع باشکوه آلاله‌های فاطمی در بجنورد
کد خبر: 4110104
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

تشییع باشکوه آلاله‌های فاطمی در بجنورد

۶ شهید گمنام که عصر روز گذشته با استقبال پرشور مردمی در هوای بارانی وارد بجنورد، مرکز خراسان شمالی شده بودند، امروز بدرقه و تشییع شدند.

تشییع باشکوه آلاله‌های فاطمی در بجنوردبه گزارش ایکنا، مراسم تشییع پیکر 6 شهید گمنام امروز در بجنورد با حضور پرشور مردم برگزار شد و این آلاله‌های فاطمی به سوی منزلگاه ابدی‌شان در نقاط مختلف استان، بدرقه شدند.

مراسم تشییع پیکر این شهدای گمنام، صبح امروز از مقابل مسجد انقلاب بجنورد با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار، شماری از مسئولان استان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

تشییع پیکر این شهدای گلگون کفن تا میدان کارگر بجنورد ادامه یافت و از آنجا برای دفن به نقاط مختلف استان منتقل شدند.

پیکر این 6 شهید گمنام از 29 آذرماه وارد شهرستان‌های خراسان شمالی شد و امروز همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، توسط مردم مرکز استان تشییع شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است 4 شهید گمنام در مرکز استان و ۲ شهید در شهرستان مانه و سملقان تدفین شوند.

پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان شمالی، اداره کل فرهنگ و ارشاد، دادگستری کل، پتروشیمی، ستاد فرماندهی فراجا و روستای گزآباد شهرستان مانه و سملقان مکان‌های مشخص شده برای خاکسپاری این شهدای گمنام است.

پیشتر، آیین تشییع پیکر این 6 شهید گمنام در فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان نیز انجام شده بود.

 

 

انتهای پیام
captcha