تجلیل از برترین‌های سپاه شیراز در خدمت‌رسانی به مردم
کد خبر: 4109181
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

تجلیل از برترین‌های سپاه شیراز در خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، جشنواره مالک اشتر در نیروهای مسلح را فرایندی برای شناسایی و معرفی بهترین رده‌های سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 3 دی‌ماه در جشنواره مالک اشتر این ناحیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، جشنواره مالک اشتر در نیروهای مسلح را فرایندی برای شناسایی و معرفی بهترین رده‌های سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: بحمد الهی در بسیاری از موضوعات، سرفصل‌ها و ابلاغیات سپاه بقیةالله(عج) در بین رده‌های مختلف سپاه فجر فارس پیشتاز و سرآمد بوده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ ناحیه بقیةالله(عج) بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده در عملکرد اشراف فرماندهی سپاه فجرفارس درعرصه‌های مختلف رتبه نخست را در بین رده‌های سپاه استان کسب کرده است.

علیپور با بیان اینکه هر موفقیتی که دراین ناحیه اتفاق افتاده است، صفر تا صد آن به مدد تلاش آحاد بسیجیان سپاه بقیةالله(عج) بوده است، گفت: یکی از برترین‌های ما در جشنواره مالک اشتر، کسب رتبه نخست گردان کوثرسپاه بقیةالله(عج) در سطح کشوری است.

وی ادامه داد: همچنین پس از ۸ سال سپاه بقیةالله(عج) شیراز مقام اول جشنواره مالک اشتر را در سطح استانی کسب کرد، البته طی ۳ سال گذشته این ناحیه در موضوعاتی همچون کمک‌های مؤمنانه و بهبود عملکردها رتبه نخست را در سطح استان کسب کرده است.

علیپور یادآور شد: در جشنواره مالک اشترناحیه بقیةالله(عج) شیراز در سال ۱۴۰۱ نیز در مجموع ۲۴ فرمانده حوزه، بانو و آقا، محلات، ادارات، اقشار و اعضای شورای حوزه توسط فرمانده سپاه بقیةالله(عج) مورد تقدیر قرار گرفتند، علاوه بر این ۱۹نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ارکان بسیج توسط ناحیه بقیةالله(عج) تجلیل شدند.

 بنا بر این گزارش، این جشنواره با حضور پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد که  در آن از زحمات فرماندهی ناحیه بقیةالله (عج) و آحاد کارکنان بسیجیان این ناحیه به دلیل کسب رتبه نخست سپاه فجر فارس جشنواره مالک اشتر سال۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha