تکریم خانواده‌های شهدا ادای دین به شهداست
کد خبر: 4108885
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

تکریم خانواده‌های شهدا ادای دین به شهداست

استاندار ایلام گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها نه تنها ادای دین به شهداست بلکه برای ما به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی یک امر لازم و حتمی است که نباید نسبت به انجام این وظیفه کوتاهی کنیم.

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید غلام حسین زینی‌وندبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، اول دی‌ماه در جریان سفر به شهرستان دره شهر با جمعی از مسئولان در دیدار با خانواده شهید غلامحسین زینی وند ضمن خرسندی از حضور در جمع این خانواده بیان کرد: خداوند را شاکرم که باز هم توفیق دیدار با خانواده شهدا را نصیب بنده کرد، شما خانواده‌ها نماد استقامت و باعث عزت و آبروی این سرزمین هستید.

وی افزود: خانواده‌های شهدا با صبر مثال‌زدنی خود در مسیری که شهدایشان انتخاب کردند، ایستادند و سختی و صبر بزرگی را به جان خریدند که البته در پیشگاه الهی اجری عظیم خواهند داشت.

بهرام‌نیا افزود: امروز اگر کشورمان عزت و اقتداری مثال‌زدنی در دنیا دارد، بیش از هر چیزی مرهون خون شهدا و خانواده‌های شهداست، چرا که اگر مقاومت و ایستادگی شهدا و خانواده آن‌ها نبود، امروز از امنیت، پیشرفت و اقتدار خبری نبود.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها نه تنها ادای دین به شهداست بلکه برای ما به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی یک امر لازم و حتمی است که نباید نسبت به انجام این وظیفه کوتاهی کنیم.

انتهای پیام
captcha