مدارس در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار دارند
کد خبر: 4108884
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
استاندار کرمان:

مدارس در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار دارند

استاندار کرمان با بیان اینکه دشمنان و مغرضان جمهوری اسلامی به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت ایران هستند، گفت: توجه به حوزه فرهنگ و تبلیغ در آموزش‌وپرورش ضروری است و مدارس برای فعالیت‌های فرهنگی اولویت بالاتری دارند.

دیدار استاندار کرمان با مدیر‌کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در دیدار با مدیر‌کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توجه به حوزه فرهنگ و تبلیغ در آموزش و پرورش و مدرسه را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مدارس برای فعالیت‌های فرهنگی اولویت بالاتری دارند.

وی روشنگری مسائل و پاسخ به افکار عمومی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در فتنه اخیر، حمله دشمن و مغرضان بر حوزه دین بود زیرا دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت است.

فداکار، دینداری مردم را نقطه قوت دانست و تصریح کرد: اینکه دشمنان ما به اعتقادات، اصول و پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، به این دلیل است که اینها نقطه قوت کشور هستند.

حجت‌الاسلام سیدحامد شریعتمداری، مدیر‌کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این دیدار بیان کرد: گروه‌های تبلیغی خلاقانه و هدفمند برای مناطق مختلف برنامه‌ریزی دارند و سرمایه اجتماعی خوبی را ایجاد می‌کنند.

وی به حضور ۳۳ گروه تبلیغی این معاونت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: ۱۲۰ دوره آموزشی تخصصی توسط مرکز آموزش‌های تخصصی دفتر برگزار شده است. همچنین ۲ هزار و ۷۰۰ مُبلغ متخصص در ۴۰ رشته در سطح کشور داریم و مرکز ملی پاسخگویی نیز سالانه ۶ میلیون تماس را پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام
captcha