جهاد‌دانشگاهی کرمان به کنفرانس ملی شهید سلیمانی پیوست
کد خبر: 4108430
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

جهاد‌دانشگاهی کرمان به کنفرانس ملی شهید سلیمانی پیوست

جهاد‌دانشگاهی استان کرمان به نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.

نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، در نشستی که با حضور منوچهری، مسئول دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و به میزبانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد، مواردی پیرامون شاکله اصلی کنفرانس ملی، هدف از برگزاری و برنامه‌های جانبی کنفرانس بررسی شد.

نجمه‌‌موسی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی برای همکاری بیشتر با این کنفرانس و اعلام همکاری و حمایت علمی، رسانه‌ای و فرهنگی از کنفرانس، گفت: جهاددانشگاهی در حد توان خود از جمله در زمینه‌های مختلفی مانند چاپ کتاب مقالات با این کنفرانس همراهی می‌کند.

مریم بی‌جامی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی کرمان نیز در این جلسه با ارائه پیشنهادی مبنی بر توجه ویژه به نخبگان بومی در منطقه جنوب شرق استان، گفت: پیشنهاد می‌شود نمایشگاهی برای معرفی ایده‌های برتر در راستای حل مسائل مبتلا به منطقه جازموریان همزمان با کنفرانس برگزار شود.

در پایان این جلسه و براساس نظر ریاست کنفرانس ملی و مجموعه جهاد‌دانشگاهی مقرر شد همزمان با برگزاری کنفرانس، نمایشگاه ایده‌پردازی و کارآفرینی نیز برگزار شود که اطلاعات بیشتر به‌زودی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha