راه‌یابی 3 داور گلستانی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران
کد خبر: 4108196
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

راه‌یابی 3 داور گلستانی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان از راه‌یابی ۳ داور گلستانی به مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام کوهساریان رئیس اداره قرآنی اوقاف و امورخیریه گلستانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از راه‌یابی 3 داور گلستانی به مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: با اعلام فراخوان سومین دوره طرح ارزشیابی و ساماندهی داوران در گلستان 20 نفر از استان برای شرکت در طرح ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: پس از چندین مرحله از حضور داوران در آزمون‌های کتبی مختلف 3 نفر از داوران استان موفق به حضور در مرحله شبیه‌سازی شدند که این مرحله ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری در ساعت 8 تا 12 در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کوهساریان تصریح کرد: اسامی راه‌یافتگان به این مرحله فاطمه کریمی در رشته تجوید، رقیه کربلایی عباسی در رشته صحت حفظ، اقدس ایوبی در رشته لحن هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گلستان در پایان گفت: هدف از برگزاری این طرح ارتقای کیفی شرکت‌کنندگان و ایجاد آمادگی برای حضور آنها در داوری مسابقات قرآن بوده که پس از بررسی نحوه عملکرد در مرحله شبیه‌سازی افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح که مصاحبه عملی است راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha