جزئیات تشییع پیکر 4 شهید گمنام در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4108083
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

جزئیات تشییع پیکر 4 شهید گمنام در لرستان اعلام شد

جزئیات تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید گمنام که روز 29 آذرماه وارد لرستان می‌شوند از سوی روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان اعلام شد.

شهدای گمنامبه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه، 29 آذر از طریق الیگودرز وارد لرستان می‌شوند و به مدت یک هفته مهمان مردم استان هستند.

از سوی روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان جزئیات تشییع پیکر‌های مطهر این چهار شهید گمنام در لرستان به شرح زیر اعلام شده است:

شامگاه سه‌شنبه، 29 آذر، مراسم «شبی با شهدا» در مصلی الیگودرز.

چهارشنبه، 30 آذر، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در گلزار شهدای گمنام ازنا و شب، مراسم «شبی با شهدا» در دورود.

پنج‌شنبه، یکم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در نورآباد، عصر در فیروزآباد و شب مراسم «شبی با شهدا» در مصلی الشتر.

جمعه، دوم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در شهرستان چگنی، شب، مراسم «شبی با شهدا» در مصلی کوهدشت.

شنبه، سوم دی، صبح تا عصر، تشییع شهدا در کوهنانی و گراب شهرستان کوهدشت و شب، مراسم «شبی با شهدا» در پلدختر.

یکشنبه، چهارم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در شهر معمولان و ساعت 13 استقبال از کاروان شهدا در میدان امام خمینی(ره) خرم‌آباد و ساعت ۱۵ اجتماع ویژه بانوان با عنوان «خواهران فاطمی» با ورود متبرک پیکر چهار شهید گمنام در مصلی الغدیر خرم‌آباد و شب، مراسم «شبی با شهدا» در مساجد مسجدالاقصی، جوادالائمه و صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد.

دوشنبه، پنجم دی، انتقال پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام به بروجرد و یکی دیگر از شهدا به رومشکان، مراسم «شبی با شهدا» در بروجرد، رومشکان و حسینیه ثاراالله سپاه خرم‌آباد.

سه‌شنبه، ششم  دی، تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در خرم‌آباد، بروجرد و رومشکان، خاکسپاری دو شهید گمنام در سپاه بروجرد و تپه چغابل رومشکان و خاکسپاری دو شهید گمنام در محل جدید ستاد سپاه لرستان در خیابان ۶۰ متری و دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد.

انتهای پیام
captcha