کتاب زندگینامه و خاطرات شهدای روستای «ده‌برآفتاب» چاپ می‌شود
کد خبر: 4108053
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

کتاب زندگینامه و خاطرات شهدای روستای «ده‌برآفتاب» چاپ می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب زندگینامه و خاطرات شهدای روستای «ده‌برآفتاب» شهرستان بویراحمد خبر داد.

امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 27 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب زندگینامه و خاطرات شهدای روستای «ده‌برآفتاب» شهرستان بویراحمد به‌زودی چاپ و منتشر  می‌شود.

وی افزود: این کتاب به نویسندگی نجمه آرام‌بن، از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و با حمایت مدیریت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ می‌رسد.روستای ده‌برآفتاب، با تقدیم ۳۰ شهید والامقام، نقش قابل‌توجهی در دفاع از این مرز و بوم ایفا کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با گردآوری و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدا، در راستای حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال سبک و سیره زندگی شهدا به نسل‌های جدید تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha