هشتمین اجلاس استانی «نماز» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4106250
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

هشتمین اجلاس استانی «نماز» در کرمان برگزار می‌شود

هشتمین اجلاس استانی نماز با عنوان «خانه، مدرسه و مسجد» ۲۹ آذر ماه از سوی دستگاه‌های اجرایی‌، آموزش‌وپرورش و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

اجلاس نماز

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، نشست هماهنگی برگزاری هشتمین اجلاس استانی نماز با عنوان «خانه، مدرسه و مسجد» امروز، ۲۰ آذر ماه به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، مسئولان و اعضای  کمیته برگزار و وظایف کمیته‌های اجلاس استانی تعیین شد.

علی‌بیگ‌زاده، معاون استاندار کرمان در این جلسه بر برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بر فاخر بودن این اجلاس تأکید کرد و گفت: هشتمین اجلاس استانی نماز با بهره‌گیری از تجارب گذشته و رفع کاستی‌ها با کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتر برگزار شود، لذا برنامه عملیاتی دقیقی باید تدوین و به طور قطع مصوب شود.

وی افزود: این مراسم روز ۲۹ آذر ماه در محل سالن اداره برق با حضور مهمانان استانی و شهرستانی از سوی دستگاه‌های اجرایی‌، آموزش‌وپرورش و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه گفت: در راستای برگزاری اجلاس استانی نماز از حجت‌الاسلام قرائتی به‌عنوان سخنران دعوت شده است.

انتهای پیام
captcha