راه‌اندازی سامانه نورینو باهدف تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان در گلستان
کد خبر: 4101669
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

راه‌اندازی سامانه نورینو باهدف تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان در گلستان

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان از راه‌اندازی سامانه نورینو با هدف تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در گلستان خبر داد.

جلسه توجیهی مربیان پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد لطفی، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان در جلسه با معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان که امروز، ۱ آذر در اداره آموزش و پرورش گالیکش برگزار شد از راه‌اندازی سامانه نورینو به منظور پاسخ به سوالات دینی و مذهبی دانش آموزان با تشکیل پرونده تربیتی برای دانش آموزان و فرهنگیان خبر داد‌.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان گفت: دسترسی به این سامانه از طریق سایت پادا به آدرس pada.medu.ir می باشد که در این سامانه علاوه بر پاسخ به سوالات و برنامه‌های آموزشی، کاربران رتبه‌بندی شده و برترین‌های حوزه تربیتی و مسابقات قرآنی معرفی می‌شوند.

لطفی گفت: در این سامانه اطلاع‌رسانی پرورشی مانند جشنواره‌ها، اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌ها پرورشی و فرهنگی مدارس ومسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی و در کل موضوعات پیرامون تربیت و مسائل پرورشی و فرهنگی در این سامانه انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ورود به این سامانه از کد ملی و رمز پادا که از مدرسه دریافت می‌کنند میتوانند وارد این سامانه شوند، تصریح کرد: طبق ابلاغ رسمی اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به همه استان‌ها، از این پس دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه در مسابقات و جشنواره‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: دانش‌آموزان با ورود به این سامانه می توانند همزمان در هفته آخر آذرماه که با نام هفته قرآن، عترت و نماز نامیده شده است در مسابقات که به صورت 4 مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود شرکت کرده و رتبه خود را نیز در این چهار مرحله مشاهده و همه محتوای شرکت در مسابقات انتخابی خود را نیز از طریق همین سامانه دریافت کنند.

وی تصریح کرد: اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گلستان در حرکتی جهادی طبق برنامه‌ریزی دقیق توانست قبل از شروع مسابقات در مرحله آموزشگاهی، جلسات آموزشی و توجیهی خود را براساس این ابلاغ و رویکرد جدید در تمامی شهرستانهای استان با حضور تمامی معاونان و مربیان پرورشی مدارس با برپایی کارگاه‌های توانمندسازی اجرا کرده و تمامی مدارس استان را برای برگزاری باشکوه مسابقات قرآن، عترت و نماز با رویکرد جدید سامانه نورینو در آذرماه آماده کند.

انتهای پیام
captcha