حمایت بنیاد احسان از دانش‌آموزان کنکوری در پویش«راه ابریشم احسان» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4097292
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

حمایت بنیاد احسان از دانش‌آموزان کنکوری در پویش«راه ابریشم احسان» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی گفت: پویش«راه ابریشم احسان»  توسط بنیاد احساس با ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریالی به منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند کنکوری به‌صورت سراسری انجام می‌شود.

رضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربیرضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان، از دانش آموزان مستعد کنکوری که امکان فراهم آوردن شرایط  لازم برای کسب موفقیت در این آزمون را ندارد حمایت‌های لازم و کافی  جهت پیشرفت و موفقیت را به عمل می‌آورد.

وی افزود: در اجرای طرح پویش«راه ابریشم»، از دانش‌آموزان پایه دوازدهم کنکوری نیازمند رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک که معدل بالای 17 دارند حمایت می‌شود و طرح مذکور همراه محتوای آموزشی، جزوه و آزمون شامل مشاوره‌های تحصیلی نیز است.

عزتی بیان کرد: سهمیه آذربایجان‌غربی در اجرای طرح «راه ابریشم»، هزار بسته آموزشی است که ارزش ریالی هر بسته 100 میلیون ریال است و دانش‌آموزان از طریق کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و حمایت‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: پویش«راه ابریشم احسان»  توسط بنیاد احساس با ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریالی به منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند کنکوری به‌صورت سراسری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha