محفل انس با قرآن در شهر دوزین برگزار شد
کد خبر: 4095776
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

محفل انس با قرآن در شهر دوزین برگزار شد

محفل انس با قرآن به مناسبت بزرگداشت شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت با حضور امام جمعه کوهسارات و مردم ولایتمدار شب گذشته، 8 آبان در مصلای شهر دوزین برگزار شد.

محفل انس با قران در مصلی شهر دوزینبه گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت شهادت شهدای حرم شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت با حضور امام جمعه کوهسارات شب گذشته، 8 آبان در مصلای شهر دوزین برگزار شد.

امام جمعه کوهسارات در این مراسم ضمن تسلیت و محکوم کردن این جنایت تصریح کرد: این حرکت تروریستی دل مردم را جریحه‌دار کرده است و نهایت عجز و زبونی دشمنان ما را ثابت کرد که مردم بی‌دفاع را به رگبار بستند.

حجت‌الاسلام رضانژاد تصریح کرد: هدف دشمنان از طراحی این حادثه و حمایت از اغتشاشات در برخی نقاط کشور ضربه‌زدن به انسجام اجتماعی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: مهمترین رسالت ما باید کار و جریان‌سازی فرهنگی باشد و اهداف شوم و پلید دشمنان و دروغ سازی‌های آنها را برای مردم به‌‌ویژه نسل نوجوان و جوان کشور توضیح داد و آنها را توجیه کرد.

امام جمعه‌ کوهسارات‌ بیان‌ کرد: پدران و مادران وظیفه دارند تا فرزندان خود را با روحیه انقلابی‌گری، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و در صحنه‌بودن و مصلح بودن را بیاموزند زیرا این نسل آینده‌ساز کشور می‌تواند با جریان فتنه‌گری مقابله و جلوی آن بایستد.

حجت‌الاسلام رضا‌نژاد گفت: ایشان از دستگاه‌های فضایی و امنیتی خواستند که با عاملان این جنایت برخورد قاطع انجام گیرد تا دیگر نتوانند در کشور امام زمان این جنایت‌ها را مرتکب شوند.

همچنین در این محفل قرآنی محمد حیدری و محسن رعیت از قاریان ممتاز استانی به قرائت قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha