مساجد البرز میزبان کرسی تلاوت قرآن هفتگی می‌شوند
کد خبر: 4095180
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

مساجد البرز میزبان کرسی تلاوت قرآن هفتگی می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برپایی کرسی‌های تلاوت هفتگی در مساجد جامع استان گفت: اجرای این برنامه در رشد فرهنگ قرآنی استان تأثیر بسزایی دارد.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه اهم فعالیت‌های این اداره در قالب برنامه‌های قرآنی دنبال می‌شود، از برپایی محافل قرآنی به همت مؤسسات و خانه‌های قرآنی با محوریت مساجد خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کرسی تلاوت آموزش و محلی برای تلاوت قاریان و ارائه محفوظات حافظان است.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌ریزی برای برپایی کرسی‌های تلاوت هفتگی شده است و امید است این برنامه طبق برنامه پیش رفته و نتایج آن در رشد فرهنگ قرآنی استان اثرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های قرآنی را تا حدی تحت‌الشعاع قرار داد، افزود: خوشبختانه مدتی است این برنامه‌ها جانی دوباره گرفته و رونق پیدا کرده است و مؤسسات قرآنی با رویکرد جدید دوباره فعالیت‌هایشان را از سر گرفته‌اند.

ملازاده در ادامه گفت: قرآن کتاب قانون و زندگی است که خداوند متعال برنامه زندگی تمام انسان‌ها را در این کتاب بیان فرموده است و انسان‌ها با تمسک به قرآن کریم می‌توانند زندگی دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: دشمنان اسلام همیشه درصدد بوده‌اند تا قرآن را از زندگی مسلمانان حذف کنند و دشمنی آنان در طول تاریخ گویای این واقعیت است، لذا ضروری است قرآن وارد زندگی انسان‌ها شود و ترویج سبک زندگی قرآنی و دینی در میان خانواده‌ها را در اولویت قرار دهند تا ضربه نخورند.

انتهای پیام
captcha