عشایر در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده‌اند
کد خبر: 4094983
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

عشایر در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده‌اند

امام‌جمعه چالدران گفت: زنان و مردان عشایر کشورمان همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) پیشگام بوده‌اند.

عشایر در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده‌اندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران  امروز، 6 آبان در دیدار با سران عشایر این شهرستان، اظهار کرد: زنان و مردان عشایر کشورمان همواره پیش‌روی سایر گروه‌های اجتماعی بوده‌اند و در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های اصیل آن پیشتازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دلاورمردان عشایر در دفاع از ولایت‌فقیه، میهن اسلامی، دین و باورهای مردم همواره جلوتر از سایر آحاد جامعه حرکت کرده‌اند، ادامه داد: عشایر به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، برای دفاع از کشور اعلام آمادگی کردند و در دفاع از حق علیه باطل به پاخاستند.

امام‌جمعه چالدران با بیان اینکه، عشایر در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، گفت: این قشر با وجود گذشت ۴۳سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبند به آرمان‌های والای انقلاب و نظام هستند.

وی به نقش جامعه عشایری در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی، اشاره کرد و گفت: بر این باور هستیم، عشایر در اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی می‌کنند، چون تولیدات، محصولات دامی و کشاورزی خود را به اندازه قابل توجهی رسانده‌اند.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستی، فرمانده سپاه چالدران نیز با بیان اینکه عشایر قانع‌ترین قشر جامعه هستند، اظهار کرد: اما با این همه سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپاه شهرستان برای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات مختلف به عشایر گام‌های بلندی برداشته است و در این راستا برنامه‌های زیادی نیز دارد.

انتهای پیام
captcha