شرکت ۱۲۰ پایور و وظیفه در مسابقات قرآن سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان
کد خبر: 4093183
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

شرکت ۱۲۰ پایور و وظیفه در مسابقات قرآن سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان

دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه سپاه با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده خبر داد.

مسابقات قرآن سپاه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از معاونت روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، سرهنگ دوم پاسدار محمد سالاری، دبیر قرارگاه قرآنی نور این نهاد، از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه سپاه امام سجاد(ع) استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را اشاعه فرهنگ آموزه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی در سبک زندگی کارکنان سپاه عنوان کرد و افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله نهایی مسابقات کشوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه می‌یابند.

سالاری در پایان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و پرورش روحیه تعبد و التزام عملی به احکام اسلامی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت انگیزه‌های معنوی و توانمندی‌های فکری، معنوی و انس کارکنان و خانواده‌های آنان با قرآن کریم از برنامه‌های مهم قرارگاه قرآنی نور در مجموعه‌های سپاه پاسداران است.

انتهای پیام
captcha