صلابت و اقتدار سپاه سبب زمین‌گیر شدن استکبار جهانی شده است
کد خبر: 4092863
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

صلابت و اقتدار سپاه سبب زمین‌گیر شدن استکبار جهانی شده است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: صلابت و اقتدار سپاه سبب زمین‌گیر شدن استکبار جهانی شده و مجد و عظمت ایران را چندین برابر کرده که نیروهای مسلح نیز در این حیطه نقش اساسی و مهم دارد.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۶ مهرماه، در جمع بسیجیان اردبیلی اظهار کرد: صلابت و اقتدار سپاه سبب زمین‌گیر شدن استکبار جهانی شده و مجد و عظمت ایران را چندین برابر کرده که نیروهای مسلح نیز در این حیطه نقش اساسی و مهم دارد که امنیت و اقتدار مثال‌زدنی را رقم زده است.

وی بیان کرد: دشمنان در طول 42 سال گذشته همواره سعی کرده‌اند تا با مخدوش‌سازی سپاه و صلابت انقلاب را به بیراهه بکشند در حالی که اقدامات و تلاش‌هایشان برعکس عمل کرده و عظمت و صلابت سپاه و بسیج در حال روزافزون شدن است که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که باید قدردان این تلاش و زحمات بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش اقتدار سپاه در مناطق مرزی شمالغرب کشور به صورت شایسته برگزار شد و برگزاری آن در ابعاد مختلف نشان از صلابت نیروهای ارزشی سپاه و بسیج است که با شایستگی و توانی مضاعف ادامه دارد.

محمدی‌اصل تصریح کرد: برگزاری رزمایش نیروهای مسلح و سپاه سبب به رخ کشاندن صلابت جمهوری اسلامی ایران شد تا همگان با هوشیاری و اقتدار امنیت و آرامش و پایداری و عظمت ملت ایران را به تصویر بکشند و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند چرا که نیروهای مسلح در حقیقت اصلی‌ترین عنصر اقتدار ملت هستند که در خط ولایت و دفاع از مردم از داشته‌های خود گذشته‌اند.

وی اظهار کرد: رزمایش اقتدار سپاه را می‌توان در حقیقت جوابی دندان‌شکن در برابر بیهوده‌گویی‌های نظام غرب دانست و با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران ددر بالاترین سطح امنیت و آرامش قرار دارد بنابراین دشمنان با انواع ترفندها و توطئه‌ها نمی‌توانند این صلابت و اقتدار را بشکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بالاترین سطح امنیت و آرامش مربوط به جمهوری اسلامی است و این مهم همراه با کوری چشمنان هر روز در حال افزایش است که باید نهایت سعی و تلاش خود را برای بالا بردن این نظم و امنیت عمومی به کارگیریم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

محمدی‌اصل افزود: برگزاری عملیات‌های مختلف با هدف ارتقای امنیت و صلابت در جامعه با جدیت ادامه دارد و باید برای حفظ امنیت و اقتدار کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با وحدت و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی‌سازی کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha